Reklama kawy

Reklama

to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym, zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
 
Swoiste formy reklamy pochodzą z czasów starożytnych. Ok. 1480 roku wydrukowano w Anglii pierwszą reklamę  prasową, w 1925 roku profesor Olgierd Langer jako pierwszy w Polsce rozpoczyna cykl wykładów o reklamie w Wyższej Szkole dla Handlu Zagranicznego we Lwowie, a w 1983 roku w Polsce zaczął się rozwijać rynek reklamy komercyjnej. Oczywiście na świecie nastąpiło to zdecydowanie wcześniej.
 

A jak zareklamować kawę żeby zwrócić uwagę odbiorcy?

Pierwsza reklama kawy znajduje się w British Museum i jest to ulotka z 1651 roku.
 
Zwykły codzienny produkt, ale jego reklama powinna i potrafi czasami zaskoczyć.
Kawa jest produktem codziennego użytku dla większości ludzi, jednak ma bardzo istotne znaczenie w naszym życiu, a nawet swój dzień ( 29 września). To główne źródło kofeiny i jedna z najpopularniejszych używek na świecie. Nic tak nie stawia na nogi, jak poranna kawa. Z tego właśnie powodu jej reklamy pojawiają się często, ale nie wszystkie potrafią przyciągnąć uwagę, czy też zainteresować.
 

Przygotowano

top 30 kreatywnych reklam z kofeiną w roli głównej, z którą warto w wolnej chwili się zapoznać. A oto niektóre z warunków brane pod uwagę przy kilku z nich.
 
1. Brucciani Family Craft Baker & Cafe zaprasza na pyszną kawę i darmowe Wi-Fi w restauracji. Za kreację odpowiada Big Communications.
2. Przykład świetnej reklamy to super mocna kawa od Beans & Reyond. Kreacja, w której wykorzystano filiżanki z napojem oraz ziarna kawy, została zaprojektowana przez JWT.
3. Kolejna reklama, za którą odpowiada Rc Comunicacao dla Itau Cafe, w swoim przekazie wykorzystał ludzkie twarze z charakterystycznym makijażem oczu.
4. JTW  w kreatywny sposób reklamuje Oliver Brown Cafe, oryginalnie podkreślając godziny otwarcia lokalu.
5. Np. Swiss Post posiada kawowy znaczek na liście, który świadczy iż sprzedaje napój kofeinowy.
6. Kontrowersyjna reklama Coffee Inn posiada kościelny witraż, który wykorzystała agencja Not Perfect.
7. Następny przykład kreatywnej reklamy Coffee Inn to ta, która w swoim przekazie przenosi odbiorcę w bajkowy klimat.
Niektóre z kawiarni w ciekawy sposób reklamują kawę tworząc tzw. łańcuszek czyli "kawa za darmo". Chodzi o "Caffe sospeso', zawieszoną kawę, na którą moda pojawiła się jakiś czas temu również w Polsce. Nazwa pochodzi od włoskiej tradycji "płacenia do przodu". Płacisz za kawę za kogoś, kogo nie stać lub jako prezent dla kolejnego klienta w nadziei, że zrobi on to samo tworząc łańcuszek.
 
Wszystko po to, by określona kawa znalazła jak najwięcej odbiorców.

Dodatkowe informacje

Kontakt

  • +48 668 943 608
  • +48 668 943 605
  • biuro@kofeina-hurt.pl

Design © 2017 Websiteok All rights reserved.